5.0
5/5

Our work🔥

Vierdaagse Feesten

On The Rocks heeft de vraag gekregen om dagelijkse recaps van de Vierdaagse Feesten te produceren, die onmiddellijk de volgende dag online zullen verschijnen.

Uitdaging

Het grootste publieksevenement van Nederland vastleggen en publiceren binnen 24 uur. 

Resultaat

  • 8 video’s in één week.
  • 22408 organische impressies op Instagram.
  • 2215 vind-ik-leuks.
  • + 11%+ interactie.
  • 200.000+ stappen gezet door onze videografen in één week.

Deliverables

How we did it?

De Vierdaagsefeesten: feest samen met anderhalf miljoen andere bezoekers die gedurende zeven dagen in Nijmegen te vinden zijn. Ze zijn dan ook het grootste evenement van Nederland en een van de grootsten van Europa.

Met meer dan 1100 optredens en de grote diversiteit, was het een uitdaging om dit dagelijks te produceren. 

Om 1 uur ’s nachts werden de beelden ingeladen op onze server en om 8 uur ’s ochtend begonnen onze editors met het monteren van de video’s. Het eindresultaat stond om 12:00 ready to go, net voordat je als bezoeker weer naar de feesten wou gaan. Lekker inkomertje, zeggen we hier ook wel 😉 

Impact met cijfers

8

Video’s in één week.

22K

Organische impressies op Instagram

2K

Vind-ik-leuks

11%

Interactie verhoogd.

"People are not interested in you. They are not interested in me. They are interested in themselves— morning, noon, and after dinner."

Dale Carnegie
How to win friends and influence people

Kortom, wij ontwerpen gebruikersgerichte oplossingen. Deze aanpak gebruiken we voor branding, video, websites, campagnesonline marketingapplicaties en digital development.

We stellen de behoeften van de gebruiker centraal in onze ontwikkeling, wat de sterkste aanpak is voor elk merk van begin tot eind.

Sinds 2019 helpen we hiermee merken te connecten met hun communities.

Waar we

trots

op zijn

Jouw merk toevoegen aan onze succesverhalen? hello@ontherocksmedia.nl