5.0
5/5

Our work🔥

Crotona

Voor Crotona hebben we de afgelopen 4 jaar als marketingpartner een community opgebouwd waar menig event jaloers op is.

Uitdaging

Een bruisende event community bouwen, met de intentie om volgers om te zetten in betrokken fans die zich echt deel voelen van Crotona.

Resultaat

  • 16 uitverkochte events sinds 2019.
  • Crotona Clothing, eigen kledinglijn. 
  • Bruisende family van 200+ leden.
  • Crotona Radio & Records, eigen recordlabel.

Deliverables

  • Merkstrategie & Branding
  • Foto & Video
  • Webdesign & Development
  • Event activation
  • Digitale strategie & Social media

Deliverables

Crotona Clothing

COVID Happend! Events mochten ineens niet meer, terwijl we net zo lekker gingen. Crotona Clothing is een sublabel geworden onder Crotona. 

Crotona Festival Promo

Zonder beelden van een eerder festival een promo creëren die de doelgroep van Crotona prikkelt. 

Aftermovie event

FOMO! Dat is wat je moet krijgen na het kijken van een aftermovie van Crotona.

On event video

Crotona was back! 2 jaar lang Covid19, daar moesten we iets mee doen op het eerste event. Daarvoor ontwikkelde we samen met B11 Event Group een shop opener. 

How we did it?

Bij On The Rocks hebben we voor Crotona een 360-graden branding ontwikkeld. Vanaf de start hebben we de rol van toegewijde marketingpartner op ons genomen, waarbij we ons niet hebben beperkt tot één aspect. Onze activiteiten omvatten alles, van het ontwikkelen van FOMO creërende aftermovies, levendige animaties en pakkende eventfoto’s tot het ontwerpen van opvallende posters. Maar daar stopte het niet – we namen ook het beheer van social media op ons, ontwikkelden nieuwe concepten en zetten krachtige strategieën uit.

Onze aanpak was allesomvattend, en dat is precies waarom we zo’n indrukwekkend resultaat hebben bereikt. Onze inspanningen hebben ertoe geleid dat we de komende drie jaar de trotse partner van Crotona zullen zijn. We zijn van plan om op nationaal niveau te opereren en zo de aanwezigheid en impact van Crotona in heel het land te vergroten. 
We are just getting started! 

Crotona Radio

50 afleveringen in Corona tijd om in contact te blijven met de community.

"People are not interested in you. They are not interested in me. They are interested in themselves— morning, noon, and after dinner."

Dale Carnegie
How to win friends and influence people

Kortom, wij ontwerpen gebruikersgerichte oplossingen. Deze aanpak gebruiken we voor branding, video, websites, campagnesonline marketingapplicaties en digital development.

We stellen de behoeften van de gebruiker centraal in onze ontwikkeling, wat de sterkste aanpak is voor elk merk van begin tot eind.

Sinds 2019 helpen we hiermee merken te connecten met hun communities.

Waar we

trots

op zijn

Jouw merk toevoegen aan onze succesverhalen? hello@ontherocksmedia.nl