WE LOVE CARS! Alles rondom marketing vinden we leuk, maar onze webdesigner Bram werd hier wel érg warm van. We mochten de nieuwe website van Fourcars uit Didam maken, in samenwerking met Dijkstra Media Solutions. Dit bedrijf ging verhuizen en kregen een spiksplinternieuwe showroom. Je begrijpt: dit móet natuurlijk een strak online visitekaartje krijgen. Aan ons de taak om samen naar dit doel te werken.
We begonnen eerst met een inventarisatie: als Fourcars een persoon zou zijn, hoe zou hij of zij dan eruit zien? Wat zou deze persoon uitstralen? Nogal wat vragen voor ondernemer Francis die zich eigenlijk voornamelijk bezighield met… auto’s! Al gauw kwamen termen als ‘sportief’, ‘exclusief maar betaalbaar’, ‘persoonlijk’ en ‘gepassioneerd’ naar boven. We kozen voor een donkere uitstraling, wat goed contrasteert met hun huidige logo. De website moest compatible zijn met hun huidige productensysteem en wat simplistisch zijn.
Eindstand: solid as a rock. Fourcars heeft een nieuw online visitekaartje wat de essentie van het merk goed weergeeft en duidelijk laat zien wie Fourcars is: een specialist op het gebied van de in- en verkoop van jonge gebruikte auto’s die nét dat beetje extra hebben. En de koffie? Die is heerlijk!