Merkstrategie opstellen?

Een merk dat staat als een huis

Een duidelijke positionering

Merkstrategie en positionering

Een goede merkstrategie zorgt voor eenduidigheid: hoe alle onderdelen van jouw merk zich tot elkaar verhouden is van groot belang om impact te maken. Laat dát nou net ons ding zijn. Samen met jou gaan we aan de slag om écht op papier te krijgen wat jouw merk inhoudt, van A-tot-Z. En geven we je een stip op de horizon voor de komende jaren. We onderzoeken de meerwaarde van jouw merk en vertalen het bestaansrecht van jouw merk naar een kloppend verhaal, voor je (potentiële) klanten, je fans en je crew. 

Daag ons uit!

Je kunt ons elke doordeweekse dag bellen tussen 8.30 en 18.00 uur. Mailen kan natuurlijk 24/7.

Starting from the bottom

We beginnen bij het begin: de merkanalyse. Hier brengen we jouw merk in kaart, kijkende naar onder andere de doelgroep, de markt, de concurrentie en de huidige maatschappij. We doen onderzoek naar jouw bedrijf en haar omgeving en brengen in kaart waar kansen liggen. 

Merkidentiteit

Wat is de essentie van jouw merk? Wat maakt jouw merk uniek? Welke belofte doe jij als merk aan jouw omgeving? In het vaststellen van de merkidentiteit zijn dit vragen die we stellen. Daarnaast kijken we naar fundamentele gegevens, als in: wat je daadwerkelijk te bieden hebt, zo concreet mogelijk. Om onderscheidend vermogen te creëren, dient je merkidentiteit zo nauwkeurig mogelijk geformuleerd te zijn.

Merkarchitectuur

Meerdere te managen merken? Het vaststellen en managen van de merkarchitectuur mag niet ontbreken aan de wekelijkse gang van zaken. Je gaat hiermee aan de slag in het geval van een fusie of overname, in het geval dat je meerdere bedrijven onder één moederbedrijf hebt of bepaalde divisies binnen je bedrijf een eigen identiteit nodig hebben. Het optimaal benutten van de waarde van ieder merk!

Waarom on the rocks?

Hoe een duidelijke strategie jou vooruit helpt.

Een duidelijke stip aan de horizon, vastgesteld door jou, in samenwerking met externe professionals die jou het achterste van je tong laten zien. Dat is het doel van een heldere merkstrategie: weten wie je bent, waar kansen liggen en concrete doelen kunnen stellen voor de komende jaren. Wij helpen je op weg en gaan samen met jou aan de slag om een identiteit vast te stellen die staat als een huis. 

Een goed verhaal vertelt zichzelf niet

Merkstrategie helder? Een brandmovie is de ultieme tool om jouw merk tot leven te laten komen bij je doelgroep. Social media gaat ervoor zorgen dat je doelgroep betrokken wordt bij je merk. En de juiste fotografie is de finishing touch voor al je media. Laat ons je helpen groeien!

Kennismaken?

Neem contact op met Ritchie van de Graaf!

Telefoon:

Ritchie van de Graaf

Content strateeg

Op de hoogte blijven van het laatste online nieuws?

Neem contact op met  
Ritchie van de Graaf!
Bas Peperzak!

HOME

OVER ONS

PROCES

ONS WERK

BLOG

CONTACT

DIENSTEN

ONLINE

VIDEO|FOTO

OFFERTE

MERK

VORMGEVING